SEARCH
REGION: POLAND
EN
PL
CLARIANT: Cyfrowe procesy IT dzięki CHG-MERIDIAN

Łatwe zarządzanie IT na wyciągnięcie ręki

Jak firma Clariant wdrożyła cyfrowe miejsce pracy i zoptymalizowała swoje operacje IT.

Nasz klient CLARIANT

13 235 pracowników w 85 lokalizacjach na wszystkich kontynentach. Przychody ze sprzedaży o wartości ponad 3,8 mld franków szwajcarskich. Imponujące dane finansowe, dzięki którym firma CLARIANT wyróżnia się jako jeden z największych globalnych graczy w branży produkcji substancji chemicznych specjalnego przeznaczenia. Nasza wieloletnia współpraca z firmą Clariant, która jeszcze zyskała na sile dzięki wdrożeniu sprawnego cyfrowego procesu zarządzania cyklem życia urządzeń.

Wyzwania

WDROŻENIE CYFROWEGO MIEJSCA PRACY

Potrzeba bardzo szybkiej cyfrowej aktywizacji pracowników

PRZECIĄŻONY DZIAŁ IT

Wykwalifikowani pracownicy IT nie mieli czasu na podstawowe zadania, bo zarządzali flotą IT

PROCESY RĘCZNE

Potrzeba bardziej wydajnego i zautomatyzowanego zarządzania urządzeniami

Cyfrowe zautomatyzowane procesy od zamówień po zwroty

W czasie pandemii COVID-19, CLARIANT potrzebowała nowego, skutecznego sposobu na szybkie wyposażenie swoich pracowników w niezbędny sprzęt cyfrowy. Potrzeba została już rozpoznana, ale teraz konieczne były szybkie działania: Potrzebne było rozwiązanie, które zautomatyzowałoby procesy zarządzania urządzeniami.

Przepis na sukces dla firmy CLARIANT w ramach naszego indywidualnego podejścia technology2use

ZASOBY

1200 smartfonów dla pracowników w Niemczech i inne urządzenia umożliwiające pracę z dowolnego miejsca.

USŁUGI FINANSOWE

Leasing: „Użytkowanie zamiast własności” to motto naszej koncepcji finansowania. Dzięki regularnym ratom zamiast dużych inwestycji, leasing umożliwia lepsze planowanie budżetu i ochronę płynności.

USŁUGI

Usługi zarządzania cyklem życia, portal samoobsługowy tesma® do bezpośredniego zamawiania urządzeń przez pracowników oraz certyfikowane usługi usuwania danych w systemie eraSURE

Usługi zarządzania cyklem życia

Nasze usługi zarządzania cyklem życia obejmują cały cykl życia urządzeń. Są to usługi takie jak wstępna konfiguracja urządzeń mobilnych, dostawa do domu pracownika lub biura w lokalu firmy, wsparcie i konserwacja, szybka wymiana w przypadku awarii oraz większa trwałość dzięki regeneracji urządzeń na drugi okres eksploatacji.

tesma®

System zarządzania urządzeniami  CLARIANT został zreorganizowany z wykorzystaniem naszej platformy zarządzania zasobami tesma. Pracownicy mogą w łatwy sposób zamawiać własne urządzenia z wyznaczonego katalogu za pośrednictwem funkcji samoobsługowej w portalu tesma. Zatwierdzenia, wdrożenia, dostawy, serwis i konserwacja, zwroty urządzeń — wszystko jest teraz zautomatyzowane, a procesy przebiegają bez błędów i znacznie szybciej. Doskonałe rozwiązanie, które odciąża dział IT w CLARIANT, dzięki czemu może on poświęcić więcej czasu na swoje podstawowe zadania.

tesma en

Podsumowanie

Połączenie samoobsługi i zautomatyzowanych procesów w ramach naszej platformy zarządzania zasobami tesma® przynosi korzyści wszystkim jej użytkownikom — pracownicy mają zawsze dostęp do nowych urządzeń i mogą samodzielnie zamawiać sprzęt. Zarządzanie urządzeniami jest zautomatyzowane, od zamówień, dostaw i użytkowania po konserwację, serwisowanie i zwroty. Dzięki powiązaniu danych technicznych i handlowych dział IT ma nadzór nad wszystkim za jednym naciśnięciem przycisku. Dzięki odciążeniu działu IT w zakresie pracy operacyjnej, może on bardziej efektywnie realizować swoje strategiczne zadania.

Sabine Tschöp, kierowniczka projektu w CLARIANT, była bardzo zadowolona z naszego indywidualnego rozwiązania.

„To oznaczało, że kupiliśmy produkt, który był w stu procentach dostosowany do naszych potrzeb i nie musieliśmy kupować komponentów w pakietach, których nie potrzebowaliśmy."
Sabine Tschöp, Procurement Manager, Corporate Services at CLARIANT in Germany
Rozwiązane problemy w liczbach

KONCENTRACJA NA WAŻNYCH KWESTIACH

66 %

czasu specjalisty zajmują typowe prace biurowe i niezaplanowane zadania ad hoc

Niższe koszty operacyjne

90 %

firm odczuło negatywne skutki tego, że pracownicy IT poświęcali czas na ręczne, powtarzalne zadania.

Większa elastyczność

53 %

firm zgłasza, że zespoły IT poświęcają coraz więcej czasu na zarządzanie technologiami i infrastrukturą.

Narzędzia sukcesu

tesma — wszystkie dane w jednym systemie

Więcej o tesma 

carbonZERO

Leasing neutralny pod względem emisji dwutlenku węgla

Bardziej zrównoważony rozwój w obszarze zakupów IT
Dowiedz się więcej 

eraSURE®

ZAUTOMATYZOWANE I NIEZAWODNE PROCESY USUWANIA DANYCH

Bezpieczeństwo danych dzięki certyfikowanym procedurom usuwania danych
Dowiedz się więcej 

Przeczytaj historie sukcesu naszych klientów

Zobacz, jak klienci mogą czerpać korzyści dzięki rozwiązaniom CHG-MERIDIAN.
Przeczytaj więcej 

Skontaktuj się z nami

Chcesz otrzymywać spersonalizowane i bezpłatne porady? Skontaktuj się z nami i dowiedz się, jak możesz skorzystać z naszej wiedzy.

Skontaktuj się z nami

Chętnie wysłuchamy Twoich problemów: Czekamy na telefon lub wiadomość e-mail od Ciebie.
Skontaktuj się z nami