13 235 pracowników w 85 lokalizacjach na wszystkich kontynentach. Przychody ze sprzedaży o wartości ponad 3,8 mld franków szwajcarskich. Imponujące dane finansowe, dzięki którym firma CLARIANT wyróżnia się jako jeden z największych globalnych graczy w branży produkcji substancji chemicznych specjalnego przeznaczenia. Nasza wieloletnia współpraca z firmą Clariant, która jeszcze zyskała na sile dzięki wdrożeniu sprawnego cyfrowego procesu zarządzania cyklem życia urządzeń.
W czasie pandemii COVID-19, CLARIANT potrzebowała nowego, skutecznego sposobu na szybkie wyposażenie swoich pracowników w niezbędny sprzęt cyfrowy. Potrzeba została już rozpoznana, ale teraz konieczne były szybkie działania: Potrzebne było rozwiązanie, które zautomatyzowałoby procesy zarządzania urządzeniami.
1200 smartfonów dla pracowników w Niemczech i inne urządzenia umożliwiające pracę z dowolnego miejsca.
Nasze usługi zarządzania cyklem życia obejmują cały cykl życia urządzeń. Są to usługi takie jak wstępna konfiguracja urządzeń mobilnych, dostawa do domu pracownika lub biura w lokalu firmy, wsparcie i konserwacja, szybka wymiana w przypadku awarii oraz większa trwałość dzięki regeneracji urządzeń na drugi okres eksploatacji.
tesma®
System zarządzania urządzeniami CLARIANT został zreorganizowany z wykorzystaniem naszej platformy zarządzania zasobami tesma. Pracownicy mogą w łatwy sposób zamawiać własne urządzenia z wyznaczonego katalogu za pośrednictwem funkcji samoobsługowej w portalu tesma. Zatwierdzenia, wdrożenia, dostawy, serwis i konserwacja, zwroty urządzeń — wszystko jest teraz zautomatyzowane, a procesy przebiegają bez błędów i znacznie szybciej. Doskonałe rozwiązanie, które odciąża dział IT w CLARIANT, dzięki czemu może on poświęcić więcej czasu na swoje podstawowe zadania.
Połączenie samoobsługi i zautomatyzowanych procesów w ramach naszej platformy zarządzania zasobami tesma® przynosi korzyści wszystkim jej użytkownikom — pracownicy mają zawsze dostęp do nowych urządzeń i mogą samodzielnie zamawiać sprzęt. Zarządzanie urządzeniami jest zautomatyzowane, od zamówień, dostaw i użytkowania po konserwację, serwisowanie i zwroty. Dzięki powiązaniu danych technicznych i handlowych dział IT ma nadzór nad wszystkim za jednym naciśnięciem przycisku. Dzięki odciążeniu działu IT w zakresie pracy operacyjnej, może on bardziej efektywnie realizować swoje strategiczne zadania.
Sabine Tschöp, kierowniczka projektu w CLARIANT, była bardzo zadowolona z naszego indywidualnego rozwiązania.
„To oznaczało, że kupiliśmy produkt, który był w stu procentach dostosowany do naszych potrzeb i nie musieliśmy kupować komponentów w pakietach, których nie potrzebowaliśmy."
czasu specjalisty zajmują typowe prace biurowe i niezaplanowane zadania ad hoc
firm odczuło negatywne skutki tego, że pracownicy IT poświęcali czas na ręczne, powtarzalne zadania.
firm zgłasza, że zespoły IT poświęcają coraz więcej czasu na zarządzanie technologiami i infrastrukturą.
Chcesz otrzymywać spersonalizowane i bezpłatne porady? Skontaktuj się z nami i dowiedz się, jak możesz skorzystać z naszej wiedzy.