13 235 pracowników w 85 lokalizacjach na wszystkich kontynentach. Przychody ze sprzedaży o wartości ponad 3,8 mld franków szwajcarskich. Imponujące dane finansowe, dzięki którym firma CLARIANT wyróżnia się jako jeden z największych globalnych graczy w branży produkcji substancji chemicznych specjalnego przeznaczenia. Nasza wieloletnia współpraca z firmą Clariant, która jeszcze zyskała na sile dzięki wdrożeniu sprawnego cyfrowego procesu zarządzania cyklem życia urządzeń.
Potrzeba bardzo szybkiej cyfrowej aktywizacji pracowników
Wykwalifikowani pracownicy IT nie mieli czasu na podstawowe zadania, bo zarządzali flotą IT
Potrzeba bardziej wydajnego i zautomatyzowanego zarządzania urządzeniami
W czasie pandemii COVID-19, CLARIANT potrzebowała nowego, skutecznego sposobu na szybkie wyposażenie swoich pracowników w niezbędny sprzęt cyfrowy. Potrzeba została już rozpoznana, ale teraz konieczne były szybkie działania: Potrzebne było rozwiązanie, które zautomatyzowałoby procesy zarządzania urządzeniami.
1200 smartfonów dla pracowników w Niemczech i inne urządzenia umożliwiające pracę z dowolnego miejsca.
Leasing: „Użytkowanie zamiast własności” to motto naszej koncepcji finansowania. Dzięki regularnym ratom zamiast dużych inwestycji, leasing umożliwia lepsze planowanie budżetu i ochronę płynności.
Usługi zarządzania cyklem życia, portal samoobsługowy tesma® do bezpośredniego zamawiania urządzeń przez pracowników oraz certyfikowane usługi usuwania danych w systemie eraSURE
Nasze usługi zarządzania cyklem życia obejmują cały cykl życia urządzeń. Są to usługi takie jak wstępna konfiguracja urządzeń mobilnych, dostawa do domu pracownika lub biura w lokalu firmy, wsparcie i konserwacja, szybka wymiana w przypadku awarii oraz większa trwałość dzięki regeneracji urządzeń na drugi okres eksploatacji.
tesma®
System zarządzania urządzeniami CLARIANT został zreorganizowany z wykorzystaniem naszej platformy zarządzania zasobami tesma. Pracownicy mogą w łatwy sposób zamawiać własne urządzenia z wyznaczonego katalogu za pośrednictwem funkcji samoobsługowej w portalu tesma. Zatwierdzenia, wdrożenia, dostawy, serwis i konserwacja, zwroty urządzeń — wszystko jest teraz zautomatyzowane, a procesy przebiegają bez błędów i znacznie szybciej. Doskonałe rozwiązanie, które odciąża dział IT w CLARIANT, dzięki czemu może on poświęcić więcej czasu na swoje podstawowe zadania.
Połączenie samoobsługi i zautomatyzowanych procesów w ramach naszej platformy zarządzania zasobami tesma® przynosi korzyści wszystkim jej użytkownikom — pracownicy mają zawsze dostęp do nowych urządzeń i mogą samodzielnie zamawiać sprzęt. Zarządzanie urządzeniami jest zautomatyzowane, od zamówień, dostaw i użytkowania po konserwację, serwisowanie i zwroty. Dzięki powiązaniu danych technicznych i handlowych dział IT ma nadzór nad wszystkim za jednym naciśnięciem przycisku. Dzięki odciążeniu działu IT w zakresie pracy operacyjnej, może on bardziej efektywnie realizować swoje strategiczne zadania.
Sabine Tschöp, kierowniczka projektu w CLARIANT, była bardzo zadowolona z naszego indywidualnego rozwiązania.
„To oznaczało, że kupiliśmy produkt, który był w stu procentach dostosowany do naszych potrzeb i nie musieliśmy kupować komponentów w pakietach, których nie potrzebowaliśmy."
czasu specjalisty zajmują typowe prace biurowe i niezaplanowane zadania ad hoc
firm odczuło negatywne skutki tego, że pracownicy IT poświęcali czas na ręczne, powtarzalne zadania.
firm zgłasza, że zespoły IT poświęcają coraz więcej czasu na zarządzanie technologiami i infrastrukturą.
Chcesz otrzymywać spersonalizowane i bezpłatne porady? Skontaktuj się z nami i dowiedz się, jak możesz skorzystać z naszej wiedzy.